ebrar344 Merhabalar hanımlar birşey sormak istiyorum oğlum 3 yaşında ve nefesini tutuyor 2 3 saniye sonra veriyor sizce doktorluk bir sorun olabilir mi yoksa takıntı mı çocuğu böyle yapan var mı varsa ne yapabilirim bilgi verir misiniz ?
Ogulluana ebrar344 ben ilgi göstermiyorum bakmıyorum öyle yapınca çünkü bakınca daha çok hoşuna gidiyor