Zeynepdkmngnc Merhaba, bebeğim 4 günlük 2. Günden crp seviyesi yüksek olduğı için yoğun bakıma yatırdı doktor bir de sarı kusmuk vardı. Şimdi iyi emzirmeye gidiyorum ama bu sefer de süt alerjisi dedi. Vücudunda kızarıklık ve kabarma oluyormuş emzirdikten sonra huzursuzluk yapıyormuş. Ama kakası normal. Süt alerjisi için 2 belirti yeter mi siz de nasıldı ? Nasıl beslendiniz? Örnek ekmek bile yemeyen var. Yardımcı olur musunuz?
timurdefne Zeynepdkmngnc ben de 4 günlükken fark ettim bebeğimi coklu besin alerjisi var bizdede süt ürünlerni domates kuruyemisler patlıcan susam süt olan seyler tüketmeyin bir bakın bebeğin durumuna
timurdefne Zeynepdkmngnc bizde kaka yesldi mukuslu kanlı kaka vardı egzema vardı gaz asırı derecede oluyır karnı sürekli gurulduyordu isaldı
nazlii1_ Zeynepdkmngnc geçmiş olsun öncelikle. Bizde de süt alerjisi olmuştu. Özel alerji doktoruna gitmiştim ve yaptıklarımı size söyleyum. 40 gün boyunca çok dikkat ediyorsunuz süt ürünleri tüketmek yok. Kahvaltı yumurta zeytin ekmek avakado yiyodum hergun. Öğlenleri çorba makarna falan yerdim akşamları sebze tavuk yemekleri bulgur olurdu. Zor gibi duruyo başta ama sonra alışınca zor gelmiyor. Birde ilaç kullanıyorsaniz onu da söyleyin doktora belki bıraktırır bizde öyle olmuştu. 40 günün sonunda yavaş yavaş yemeye başlıcaksiniz. Sabah kahvaltıda kek yiyin ve bekleyin o gün tepki vercek mi ertesi gün 1 2 dilim daha fazla kek yiyin 3 gün kuralı uygulayarak deneyin. Tepki veriyorsa bebek yine yemeyi kesiyorsunuz ve bu süresi atıyorum 10 gün diyete devam sonra tekrar kek denemesi yapabilirsiniz. Kek, peynirli börek yoğurt diye 3 gün kuralıyla diyeti açıyosunuz. Bol meyve sebze tüketin ki sütünüz yarasın sadece su gibi emmesin sizi. Domates, kırmızı renkli meyveler yasak onlarda yapabilir
huzurluaycicek Sut, sut urunu, peynir, yogurt, kefir, ayran, içinde sut tozu, peynir altı suyu bulunan ürünler, çikolata, kek, bisküvi vs, et, kiyma vs yememelisiniz
huzurluaycicek huzurluaycicek vucutta kızarıklık, dokuntu, gürültülü kaka, mukuslu kaka, kokulu kusmuk bunlar belirtilerdir. Hepsinin olması şart değil ama doktor dediyse dikkat etmek lazım
mawilimm cennet3534 Alerji gibi durmuyor isilik gibi bu benim bebeğimde ilk zamanlar alerji belirtileri vardı kakada mukus ve kan ve popoda pişik gördüm yediğime içtiğime dikkat ettim geçti. Testlerde çıkmıyor çok küçük oldukları için kendiniz takip edin doktor inanın farklı bişey yapmıyor.
cennet3534 Sizinkidemi böyle benim kızımın bacaklarında bide yüzümde böyle sivilceler çıktı randevu aldım bende korkuyorum neden oldu diye
Zeynepdkmngnc Evet aynen böyleydi izler. Büyük ihtimalle size de süt alerjisi diyecek ama Umarım değildir. Hemen geçer. Çok geçmiş olsun. Çok teşekkür ederim dikkat edicem artık başladım bile takip ediyorum
Zeynepdkmngnc Çok teşekkür ederim. Evet diyetisyene gideceğim çünkü ne yesem bilemedim. Bana yumurta da yeme dedi onu da kestim. Ona göre devam edeceğim artık