gokcemericc Yeni doğum yaptım bebeğin göğsündeki şişlikler nasıl geçer ? Hafif masaj mı yapmak lazım kendiliğinden geçer mi
GizemNilo Benim kıZımında doğuştan var. Doktor sakın ellemeyin dedi. 2.5 yıl oldu prolaktin değerine baktırdık daha yeni düştü ve şişlik inmeye başladı.