Merhaba hanımlar 5 aylık bebeğim var geçenlerde internette dolanırken karşıma bebeklerde dil ve dudak bağı hakkında birşeyler çıktı benim kızımda da var mı diye bir bakayım dedim üst dudak bağı varmış ve üst dudağını kaldırmama pek izin vermiyor kaç aydır çocuk doktoruna götürüyoruz bununla ilgili bişey demedi farklı bir doktora götürmeyi düşünüyorum artık internette genetik diyor abimin de 9 aylık bebeği var onda da varmış sizlerde bu durumu yaşayan ve bilgisi olan var mı ( bil bağı yok onu kontrol ettim ) ilerisi için ne yapmam gerekir bilgilendiren olursa sevinirim