Beratim17 2 ay olacak adet görmüyorum ya olduğuma olacağıma pişman oldumm aşırı sinir stres yaptı, acaba birdaha ne zaman adet olurum adetimi ne getirir doktora gidicem randevu aldım birdaha asla vurdurmam.
beyzadodo Beratim17 yok kendiliginden oldum doktor 6 ay olmazsan catlatma ignesi yaoacahiz dedi gittigimde 6 ay icinde olmustum
Kubraaybars beyzadodo merhaba şimdi bende 5 ay sonra oldum bu salak iğne yüzünden 5 gün adetim sürdü bitti 5 gün sonra tekrar az az gelmeye başladı şuan onun da 5. Günü bu durum normal mi sizde yaşadınız mı bunu şaka gibi normal adet gelmiyor ama az az geliyor