Kızlar benim çocuk 13.5 aylık. Hiç deliksiz uyumadı. Ama ⅔ gündür geceleri sürekli memede uyuyor atak dedim diş dedim ama bence alışkanlık. Şu an yarım gün çalışıyorum. Gündüz hiç meme istemiyor ama gece sürekli memede. Nisanda tam gün çalışmaya başlayacağım acaba sütten kessem mi iştahı fena sayılmaz iyi yiyor sabır taşı aldım gece beslenmesini asla kesemiyorum