[silindi] kullanılabiliyor, nasıl ki emzirirken doğum kontrol hapı da içilebiliyorsa ertesi gün hapıda içilebiliyor. Belli bir emzirmeme süresi oluyor. Sütten bebeğe geçen hormonda bebeği inanılmaz etkileyecek boyutta olmuyor.
Sadece sık kullanımı önerilmiyor. Yani korunma yöntemi olarak sürekli ertesi gün hapı tercih edilmesi önerilmiyor.
Ben senede en fazla 2 kez alınır diye hatırlıyorum.
Emzirme süreci olmasa bile ve hatta hiç bebeği olmamış olsa bile, bir kadın için sık kullanması önerilmiyor.