Merhaba arkadaslar . Benim 5 qylik ikizlerim var. Biri kız biri erkek. Rabbım bağışlasın. Kız evladimds bir sorun yok ama erkekte sanki bi güçsüzlük seziyorum baslarda çok iyiydi bu aralar rengi soldu güçsüz kolunu bile zor kaldırıyor. Ellerini falan kullanıyor bizimle temasi iyi gülüyor ses çıkarıyor ama çoğunlukla yorgun halsiz gibi. Kafalarını tutuyorlar ama erkekte özellikle tam olarak kucakta dik duramıyor korkmaya başladım yani. Dönme falan ikisinde de yok kiz çabalıyor ama. Sizde durumlar nasıl boşuna mı evham yapıyorum