Bebeğim 3 aylık. Eskiden geceleri 3-4 kez bezini değiştirirdim. Sonra çok dolmadığını farkedince 2 ye düşürmüştüm bu gece 10 da altını değiştirdim uyudu sabaha kadar. Sabah 8 de açtım çiş çok azdı dolmamıştı bezi. Gece 1 kez emiyor artık ondan mı kaynaklanıyor? Eskiden 2-3 saatte bir emerdi. Aynısını yaşayan var mı?