yirmiikikasim23 evet ben 7 ay regl olamamıştım. Sonrasında kistler için tedavi gördüm. Kilo verdim. Düzene girdi.
Bana da hamile kalman zor olur demişti doktor.
Doğum kontrol hapıyla korunuyordum, daha doğrusu bu hap tedavimin bir parçasıydı. Öncesinde söktürücü kullanıyordum.
Hapı bıraktığım dönemde direkt hamile kaldım.