nergiz4155 Zengo maalesef içiyor hemfe iki paket doktor içme demesine ragman çiplerde nodüleri var gene içiyor hergün kavga ediyoruz
[silindi] Zengo 2gunde 1paket icer evde izin vermem balkonda iciyo ama bebegin reflusuyle sigarayi bagdastiramadim astim olsa neyse 🤭 benim oglum astim oyuzden evde icmek kesinlikle yasak
aura_meselesi_bu_sekerim Zengo sigara içiyor bise olmadı bebeğime (Balkonda ve ellerini ağzını yıkayıp geliyor )