Hamileliğimin son zamanlarında 20liğim çürüyüp yarısı kırılmıştı bir de. Doğum yakın olduğu için çekmemişti doktor. Ağrı kesiciler işe yaramıyor. Bir aktardan karanfil yağı al canım. Pamuğa döküp pamuğu dişine bas bi 5 10 dk beklet kesinlikle ağrıyı kesiyor. Geceleri uykumdan uyandırırdı ağrısı, karanfil yağı sayesinde birkaç saat rahat uyurdum ağrıdıkça basardım pamuğu şıp diye kesiyor valla.