balyanaklibebe Benim bebeğim 2 aylık artık uyku tulumunda uyusun istiyorum uyku tulumu önerileriniz var mı
Begm_i balyanaklibebe andywawa 2.5 tog kullanıyoruz. Yattığımız oda 19-20 derece oluyor. Biz memnunuz 🌸
balyanaklibebe Birde benim evin ısısı düşmüyor 25in altına petekler kapalı hep merkezi ısıtma kaç tog kulanmalıyım