sevdenurnur Arkadaşlar bu önsüt olayı nedir yağlı süt vs yani ben şimdi emzirdim diyelim sag gögsü sonra 2 saat sonra tekrar bu gogustne mı emzirmeye devam etmeliyim ayrıca yeşil kakayla ilişkisi nedir
Merve141414 sevdenurnur ilk gelen süt su gibi akiyo sıktıgında emzirmeyi bıraktığın göğüsten devam etmek gerekiyor yarım bırakıp diğerini emzirirsen faydalı olan sütü vermezsin
beceriklianne42 sevdenurnur ön süt sekerli süt oluyor cnm arkadan gelen süt yaglı süt bebege kilo aldıran süt oluyor. Bir memeyi 15 dk emziririn arkadaki yaglı sütü alsın diyorlar içbu yüzden
alin0911 Memeyi boşaltırsa diğerinden devam edin çünkü diğer memeninde uyaran alıp süt üretmesi gerekiyor.ön süt fazla alırsa kakası yeşil olur.genelde göğüs sertse süt birikmiş oluyor ya orda ön süt fazla oluyor