emirtalhacan Bir aylık bebeğim var ilk çocuğum görünürde burnu açık ama grip gibi içerden hiriltisi var burnunu nasıl temizlemeliyim yardım edin lütfen
Taze_anne34 emirtalhacan serum fizyolojik canım yenidoğan için derseniz eczacı verir yan yatırıp bir iki damla sıkıp çocuğu kucağınıza alın yüzü yere bakıcak şekilde sırtına pat pat yapın hafifçe sonra tekrar yan yatırıp diğer deliğe sıkın aynı pat pat işlemini birdaha yapın rahatlicaktır
Deletedmom_108 emirtalhacan Bizde de aynı durum var 50 günlük bebeğim serum fizyolojik ile temizliyorum günde bir kaç kez iyi geldi. Şırınga ile burnuna damlatıp 2-3 sn bekleyip aspiratör ile çekiyorum.
masall00_ emirtalhacan fizyolojik serum alabilirsin benim bebeğimde doğduğundan beri bu sorunu yaşadım burnunu açınca rahatladı
Deletedmom_108 emirtalhacan Dediğim şekilde yaparsanız sorun olmayacaktır. Bende serum fizyolojiği bi anda burnundan hızlıca sıkıp diğer taraftan çıkmasını sağlayacak şekilde yapamıyorum korkuyorum ama bu şekilde damlatıp aspiratör ile çekmek faydalı oldu
Taze_anne34 Deletedmom_108 bebişleriniz henüz çok küçük zaten şırınga yöntemi size uygun değil bende o dönemlerde tüp şeklinde olan yenidoğan serum fizyolojiğinden alıp birkaç damla sıkıyordum çok tıkalıysa aspiratörle çekiyordum ama çok tıkalı değilse çekmiyordum