Berenkeremannssi canım benim oğlum 24 saati dolunca hemen oldu, yani olunabilir en erken zamanda. Hiç ağlamadı bile. 2 gün sonra da ilk banyomuzu olduk. Hemen iyileşti. Bu kadar küçük yaptırınca hiç bi şekilde anestezi almadan oluyor o küçük bünyesi hiç ilaç görmüyor bu çok iyi bişey. Sadece seni emip uyuduğu gibi sünnete alınıyor. Kendi uykusunda oluyor operasyon. Sonrasında yapılması gereken tek bakım işlemi de bez değişirken bi merhem veriyor doktor onu pipisine halka şeklinde etrafına sıkmak o kadar. Bence hemen yaptır. Yöntem olarak da bizim cerrahımız dikişli olan eski yöntemi daha sağlıklı olduğunu düşündüğü için eski usul dikişli yaptı.