Öncelikle panik yapmayın panik ekstra bagısıklıgınızı düsürür, pastil varsa gündüz direkt 2-3 saat arayla pastil kullanın doktorunuzun ya da eczanızın önerdigi. Onun dısında gargara ile tuzlu su yaparak varsa bakteriyi biraz olsun kırmıs olursunuz. Ara ara bunuda yapmaya devam edin. Birde bol su icin bogazınız kurumasın nemli kalsın. Ayrıca varsa vitamin takviyesi de almayı unutmayın. Umarım düsündügünüz gibi bi sey olmaz🙏🏼