Arkadaşlar kızım 3 yaşında doğum sonrası öyle kilo aldım ki aklınız hayaliniz durur .. kesin hormonlarımda sıkıntı var çünkü diyet spor aralıklı diyet falan hiç işe yaramıyor dedim en sonunda doktora gittim .. hemşire olduğum için sıfırdan herşeye tek tek bakacam dedim .. önce kadın doğuma gittim adetlerim düzensiz kızım memeyi bıraktı hala süt geliyor dedim hemen adetimin 3.günü hormon testi yaptı herşey normaldi .. yılmadim .. dahiliyeye gittim dedim ki iştahım çok açık ve buna rağmen diyet yapıyorum yine de kilo veremiyorum .. yorgunum genelde .. gece kas kemik ağrılarım oluyor .. gittikcede kilo alıyorum 115 kilo oldum sonunda . Diyetisyene yönlendirmeden tüm hormon testi ve özellikle D vitamini bakar mısınız dedim .. doktor çok iyiydi şansıma .. hemen herşeye bakalım dedi ve baktık ki D vit çok düşük 0 bildiğiniz ve bu yüzden pth değeri artmış .. diceksiniz ki eee yani .. arkadaşlar pth yağ depolanmasını sağlayan bir hormondur d vitamini bu hormonu baskılar .. eğer d vitamini yoksa bu hormon sürekli karın basen sırt bölgelerinde yağ depolayarak vücutta artmaya başlar .. şükürler olsun ki buldum 2 haftadır tedavi görüyorum d vit kullaniyorum yani. Depolarim doldukca kilo veriyorum 2 hafatada 115 kilodan 108.5 e düştüm .. aranızda nedensiz kilo alan asla veremeyen arkadaşlar varsa lütfen doktora gitsin .. bunu burda birinin daha hayatına dokunurum diye anlatıyorum .. Annelik zor .. şişman anne olmak çok daha zor ..