ilaydaaltann_ fatmanurdmrbrbr bizim de geçen haftaya kadar tek dişimiz vardı. 11 aylık kızım. 8 aylıkken çıkardı daha da gelmedi. Doktora sordum gelir merak etme dedi. Dün bi daha patlamış. Bi tane de şişmiş sanırım hepsi arka arkaya gelicek
kelebek93 Benim oğlum 11,5 aylıkken çıkardı korkmayın bende çok tedirgin oluyordum ama her bebek özeldir boşuna stres yapmışım kendiliğinden vakti gelince oluyor hepsi. Şimdi de daha yürümedi diye söylenip duruyorum ☺️☺️