Bhrmcnr16 bizde aynı durumdayız.. 5 aylıktan beri kendi odasında yatırıyorum.. ama son bir kaç aydır hep yanımıza geliyor. Dengesiz yatıyor. Sürekli uyanıyor. Çalıştığım için kreşe gidiyor. Akşam zorla zorla 11 gibi yatıyor.. hatta bugün çok geç yattı. Sabahta erken kalkıyor