Ya kızlar bebişimin burnu tıkalı açıyorum burun aspiratörüyle fizyolojik serumda sıkıyorum ona rağmen 10 dakika sonra tekrar tıkanıyor haliyle ağlıya ağlıya uyanıyor perişan oldum iki gündür. Bu gün iyce açtım burnunu ve burun kenarlarına viks sürdüm sizce bi sorun olurmu bir bilginiz varmı ama çok rahatladı yani derin nefes alıyor şu an 5 ay buçuk aylık bebeğim ?
Sizce bi zararı olurmu