cansukucuk makbule54 gümüş kapak ve lansinoh kullanıyorum ben çok iyi geliyor eğer çok yara olduysa kantaron yağı da iyileştiriyor
hayatyolcu makbule54 gümüş göğüs ucu kapağı al her emzirmeden önce sonra lansinoh göğüs kremi sür ben ilk etapta önce kremliyodum üstüne strec film koyuyorum Bi müddet öyle yaptım sonra göğüs ucu kapağı kullandım çok faydasını gördüm
1gulceninannesi makbule54 o acı hiçbir şeye benzemiyor çok iyi biliyorum. Sabret geçiyor zamanla acımamaya başlıyor pes etme. Emzirmeden sonra gümüş kapak kullan. Lansinoh krem baya ferahlatıyordu. Kendi sütünü sür göğüs ucuna o da iyi geliyor.
dkf Ben lansinoh bı ıkı defa surdum bebegim tadını begenmedi red yaşamaktan korktum dedilerki gögüsünü sık sütünü sür dediler öyle yaptımda gecti anca 1 hafta ama dişlerimi sıkarak emzirdim
dkf makbule54 benimde öyleydi emzirmek hoşuma gidiyodu ama o an acıma duygusu gelince hoşlantımın arasına acıcak giriyodu penyemi ısırarak emziriyodum sabret bu günlerde gecicek şuanda acısı nasıldı onu bile bilmiyorum
Elifnur01 makbule54 ben resmen dikiş atılacak seviyeye gelmiştim garmastan pomad ve gümüş kapak kullandım kızım 1 aylık ancak geçti pes etme sakın ben ağlayarak veriyordum
minniks makbule54 silikon gogus kalkanı gumus kapakla aynı isi goruyo gogus kalkanı daha ucuz hava almasını saglıyo ve sutyene temas etmesini onluyo bide kırmızı kantaron yagı 2 ay cektim gogus yarasından ici gorunuyodu artık bu ikisi bi haftada toparladı
solakduru Kremler, e vitaminli serum veya zeytin yağı bende işe yaramadı. En son ayva çekirdeğini kaynatınca jöle şeklinde bir kıvamı oluyor onu düzenli sürmek işe yaradı. Ama emzirmeden önce yıkaman gerekiyor