Merhaba kızlar bebeğim 6 ay 10 günlük doktor önerisiyle 5 aylıkken tadımlara başladık şu an mix yapıp veriyorum yiyeceklerini ama şöyle bir sorunumuz var 15-20 gündür kabızlığı bir türlü geçmedi huzursuzluğu yok ağlaması filan ama dışkısı çok sert kayısı filan haşlıyorum yiyor düzelir gibi oluyor 1-2 gün sonra yine kabız oluyor ve azar azar misket tanesi kadar dışkılıyor çok üzülüyorum önerebileceğiniz bir şey var mı zeytinyağıda denedim fayda etmiyor