Kubramommy çok normal. İştahla yemek yemesi şu an beklenemez ki zaten. Yeni yeni tadımlar biter, bir tık fazlası ile süreç devam eder.
1 yaşa kadar ana besin anne sütü veya mamadır. Endişe edilecek hiçbir şey yok.
İştahla yemesin, tadına baksın sadece. Tadları bilsin. Pütürlü gıdaya alışsın. Bunlar iştahla yemesinden daha öncelikli şeyler bu süreçte.