KumsalAda2 anladım canım çok geçmiş olsun pros Pan öksürük şurubu verebilirsin ya da balgam söktürücü doktor yaşına ve kilosuna göre bir antibiyotik önerecektirsima ya da az etro ya da doktorun verdiği ilaçları düzenli kullan pros kullan bir de balgam söktürücü çok iyi geliyor rahatlatıyor balgamı eritiyor antibiyotik kullanmadan maalesef çocuklar düzelmiyor canım benim birkaç tane ilaç ismi verecektim ama benim vereceğim ilaçlar 4.05 yaşa uygun o yüzden veremiyorum ihlamur içirir bilirsin tarhana çorbası içirir bilirsin kusması çok iyi en azından balgam atıyor ya da o zehirli sıvıyı kusuyor olabilir bol bol takip et bol bol su içsin muhakkak antibiyotik ya da balgam söktürücü şart ya da öksürük şurubu pros al kullan o da çok faydası var