Benim bebegimde 4 aylık onda da var gibime geliyo bende ne yaptıysam memnun edemedim kızımı ben yana ceviriyorum o kendini düzlüyo yastık aldım yastıgın üstünde durmuyo kayıyo aşagı dogru en sonunda pes ettim doktora soyledim yüz üstü egzersizi cok yap dedi artk oturmayada başladı destekli şu 2 gündür bunlar iyi geliyomuş ve 1 yasına kadar kafa şekilden şekile giriyomuş daha cok harketlendiginde gicbir zaman sırt üstü bulamıcaksın ozaman düzelir bunu dert etme dedi