Bebeklerde kabus göre biliyomuş kabus gördüklerinde öyle yapıyolarmış biz ilk zamanlar cıkardıgı seslerden bile korkuyoduk uyuyamıyoduk acaba bişey mı oldu diye şimdi alıştık hayla arada öyle aglıyo annecigim burdayım diyip yanagını oksadıgımda geri uykuya dalıyo