Akcakizzzz
böyle postları görünce çok üzülüyorum. Ben 1 kere bile emziremedim, elimde pompa sağıyorum. Bazen şikayet ettiğimiz şeyler başkalarının hayali olabiliyor, o yüzden olumlu düşün zaten bir süre sonra emmeyecek zaman geçiyor ve büyüyor. Tadını çıkar derim