Kızlar merhaba iyi geceler.
Benim 3 ay 10 günlük bir erkek bebeğim var. Anne sütüyle besliyorum. Yaklaşık 5 gündür bebeğim geceleri çığlık çığlığa ağlıyor. 15 dakika kadar sürüyor. Sadece 1 kere ve gece oluyor. Gündüz pek bir problemimiz yok. Başına gelen var mı acaba?