Merhabalar annelerim 28 aylık tuvalet eğitimi verdim gece bile hiç altına kaçırmadı çok güzel ilerledik tuvaletini söylüyordu hiç kaçırmadan bu ay 3 yaşına girdi AMA 1,5 ay önce oğlumun parmağı koptuğu için ameliyata girdi dikilmesi için genel anestezi aldı 1 saatlik ameliyatta kaldı(şuan çok iyi sağlıklıyız) fakat ameliyattan sonra çiş tutamıyor sürekli sızdırıyor önünü ıslatıyor ben götürmsem altına kaçırıyor sürekli ben geliyor mu diyorum ama yok diyor halbuki ıslanmış önü ama gelmiyor diyor anestezi ile bir alakası varmı sizce?