Kajsjdkdjdk Bu güvenli bağlanma olayı nedir tam olarak ? Benim bebeğim herkese gülüyor yabancının kucağına da versen durur bensiz ağlamaz şimdi güvenli bağlanma olmadı mı böyle olursa üzüleyim mi çocuğum 5 aylık
prensesinannesi11 Kajsjdkdjdk benim bebeğimde öyle ve güvenli bağlanma da bu oluyor. Yabancı biri gelince yüzünde tedirginlik oluyor bana veya babasına bakıyor o an bizler gülümseyince o da rahat oluyor duruyor yani kucaklarında ama genelde gözleri de ben de olur ben tedirgin olmayınca o da ağlamaz
prensesinannesi11 Kajsjdkdjdk bence gayet sosyal bir çocuğunuz var bu kötü bir şey değil zaten bebekler ağlamasın ya çok üzülüyorum
Madalina Kajsjdkdjdk bende o aylarda öyle düşünüyordum. Hatta 6 7 aylıkken babasına ağlıyordu üzülüyordum. Babasıyla zaman falan geçirmez halbuki. Şimdi 16 aylık olduk. Anne anne diye geziyor. İkiz gibi tuvalete bile beraber gidiyoruz. Mutfağa 5 dakika gitsem kıyameti koparıyor. 😅