MiracinAnnecigi dört buçuk yaş küçük değil ki :/ kızım dört buçuk yaşındaydı oğlum doğduğunda. bende iki ay kadar hastaydım o yüzden kızımla hiç ilgilenemedim babası ilgileniyodu.hic zarar vermedi,aksine bebek ağlayınca mutfağa gelip bana kızıyor çocuk agliyo neden bakmıyosun diye.simdi.oglum 6 aylık kızım 5 yasinda oğlum kızımın saçını falan çekiyor canı yanmasina rağmen kızım asla karismiyor. Hatta ben oğluma kızmış gibi yaptığımda o daha bebek kızma diyo.kizimin da bu zamana kadar her istediği oldu şımarık büyüdü aslında.Ama zarar vermemesi gerektiğini,onun daha bebek olduğunu biliyor.aslinda genel olarak kızım kimseye el kaldırmaz belki de ondandır bilmiyorum ama hiç kiskanmadi. Oglunuzun dikkatini başka yöne çekmeye çalışın,eşiniz alsın götürsün kuzen akraba vs yasitlaritla oynasın.anlatin zarar vermemesi gerektiğini başka ne diyeceğimi bilemedim