GULSAHhj KumsalAda2 hanımefendi gidip kendinize post açın ! Neden benim postumun altına atıyorsun ??? Terbiyesizlik değil mi !
KumsalAda2 GULSAHhj ayıp olmuyor mu terbiyesizlik falan yani gördüklerim hep paylaşmışlar başkalarının gönderi altına sorun olmaz diye düşündüm daha kibar bi şekilde yaklaşabilirdin hayırlı geceler