Minikmucizemmmmmm ben bir ara öğlen 12de kahvaltı edip en son öğünü akşam 6da yapıyordum sonra ertesi öğlen 12ye kadar bir şey yemek yok ama şekersiz sütsüz kahve çay maden suyu su serbest bu açlık süresinde. Öğlen 12den akşam 6ya kadar yemek yiyebilirsiniz ama tabi yine ölçülü abartmadan ve ogunlerinizi de klasik bilinen bol sebze yeşillik protein vs diyet menüleri tarzında yaparsaniz oldu bu iş 😂