Merhaba oğlum ikinci ayından itibaren yüzleri kızarıyor atopik dermatit dendi krem.kullaniyorum.deterjani özel mama artı meme üç aya kadar devam etti sonra hipp devam ediyoruz sekiz buçuk aylık oldu bu zamana kadar yüzü yine böle kızarıyor sürekli goren bu çocuğun yüzüne ne oldu sürekli duymak yoruldum geçmiyor nasıl zmn geçer geçer arkadaşlar ve son bir aydır da sürekli mız miz gecekeri agliyarak uyanma çok sık uyanma zor uyutuyorum iki diş çıktı sizce atak mi dış mi oda bende uykusuzluktan ayakta zor duruyoruz nasıl geçer bu durumlar