kara_inci Kızlar ben 15 günlük lohusayim sezeryan oldum dikişsiz estetik yapistirmami ne varya ondan neyse asıl konu kabiz oldum ve gerçekten zor durumdayım şu içtim kayisi kombostosu kefir wlla denedim ufak ufak ikiniyorim minnacık minnacık ama korkuyorum açılacak hersey başa saracak diye ne yapmam gerekiyor kizlar yeni kalktım ayağa zaten biraz zorlu bir süreçti ilk dogumum ondan olsa gerek
hilaz0237 kara_inci bende aynı durumu yaşadım lavman kullanın makattan en kolay yolu o bende herşeyi denedim en son o işe yaradı çok geçmiş olsun aynı acıyı bende yaşadım cok zor nöbetçi eczane bulursanız hemen alın
[silindi] kara_inci aç karına kayısı suyu ya da gün kurusu yiyip ılık su için kakanizi yapmadan önce zeytinyağı badem yağı sürebilirsiniz ıkınmamaya çalışın aklıma bunlar geliyor Allah yardımcınız olsun
Cigdemss kara_inci tereyağ eritin ama kaynatmadan, üzerine aynı ölçüde su ve pekmez ekleyin ılık için . Hem sünnet hem süt artırır yağlı olması wc ye çıkarır
kara_inci hilaz0237 yarın sabah kayisi deneyip olmazsa onu yapicam artık dayanamıyorum çok teşekkür ederim
Zmnzmn Bence sakin ol, rahat bırak, zorlama kendini, merak etme zorlasanda bişey olmaz, sıcak şeyler iç, daha dogrusu ılık seyler
kara_inci [silindi] teşekkür ederim kuru kayısı yiyip kefir frlan içicem sabah geçmezse lavma tek çare gibi gözüküyor
[silindi] kara_inci benim doktorun bana bir ilaç yazmıştı hamilelikte ve emzirirken kullandım duphalac anında etki etti şurup içiyorsunuz 15 dk yarım saat içinde tuvalete çıkıyorsunuz ama siz danışın sorun olmadı bu ilacı kullanın bi eczacı ile konuşun ben normal doğum yaptım bebeğim 4 aylık hala kabızlık tam gaz devam maalesef
kara_inci [silindi] bugün bende duydum öyle bir ilaç olduğunu lavmadan daha iyi olsa gerek kormuyorum lavmadan 😂😂 dur onu yarın sorduruyum eczacıya kiz çok saol canım bu arada
endoplazmikretikulumiste kara_inci bende aynını yaşadım sezaryen sonrası ki doktor çok su iç demişti içmiştim ona rağmen acillik oldum acilde bir şurup içirdiler bana wc ye zor koştum
[silindi] kara_inci evet çok etkili benim doktorum hamileyken yazmıştı doğumdan sonra basur oldum sanıp ağlayarak doktoru aradım o ilacı içmemi söyledi hemen de etki etti😂 ama sana tavsiyem ilacı içtiğin zaman kalcana zeytinyağı ya da badem yağı sür ki kuru kalmasın🥰 rica ederim inşallah iyi olursun❤️❤️
Gzdnr17 kara_inci her gün 1 tatlı kaşığı Hindistan cevizi yağı yiyin hem bağırsaklar temizleniyor hem de kabızlık önlüyor 🙏🏾 Ve hurmada metabolizmayı çalıştırıyor