Aylizzmm yolda, parka, arabada etrafımızda ne görürsek tek kelime olarak.. söylüyordum.. o an belki söylemiyordu. Ama bir kaç sefer sonradan o söylemeye başlıyordu.. kartlarda çok işimize yaradı. Başta hep ben söylüyordum.. zamanla o söylemeye başladı… 25-26 aylık iyice açılmaya başlıyorlar… bir de dil terapisti cümle değil kelime söyleyin demişti… bu ne diye sormayın.. siz Araba , ev , çocuk vb. Vurgulayarak söyleyin demişti.. biraz ilerledikten sonra mavi araba , kırmızı çiçek gibi konuştukça açıldı..