Merhabalar öncelikle ben doğumuma yakın diş telimi cıkarmak zorunda kaldım ardından şeffa plağa gectim ama cok düzensiz kullandıgım için dişlerim biraz eski haline döndü bu kezde 2 hafta arayla plağı taktım ama dişlerimde çok kötü baskı yapıot aşırı derecede ağrı yapıyor sebebi ne olabilir acaba ya?