themommyy kızlar sma comfort mu? Aptamil prosyneo mu? Bebeğim ikisinide sevdi kararsız kaldım .. Sizce içerik olarak hangisine devam etmeliyimm
anne_yiz themommyy 7 aydır sma kullanıyorum canım aptamil de Palm yağı var diye bunu önermişlerdi hiç sıkıntı yaşayıp değiştirmedim 😊
girlmomm themommyy aptamil bizde çok gaz yapıp kabız yapmıştı presyneo kullanmıştık şimdi sma confort kullanıyorum golden goat Hipp de denedim en iyi bize sma geldi
Deletedmom_106 themommyy aptamil den se sma. Ben hipp kullandım kızıma . Aptamil kızımda çok gaz yaptı. Bebekten bebeğe de değişiyo tabi
Helincik Ben de aptamil kullanıyordum bebeğim 3 aylık. 3 hün önce hip aldım sma almadım. Keşke onu mu alsaydım acaba. Bebek biberon reddine başladı. Sütüm de az. Bu bitince sma alim bari.
themommyy Helincik hipp kullanan arkadaşım kilo alma konusunda sıkıntı yaşamıştı kilosu sınırda gidiyordu bebeğin tabi her bebekte farklı
melike2712 Helincik ilk 1 ay hip kullandım çok güzeldi en doğal mama gerçekten her bebek içmez tadını beğenmez ama onun gramı az ve fiyatı çok yüksekti o yüzden sma geçtim
themommyy anne_yiz çok teşekkür ederm canım hangisini alayım diye kararsızdım çok yardımcı oldu yorumun
themommyy Adenburcu55 aptamil bir kutu bitti elimde vardı ikinci kutuya geçtim ilk kutuda sorjn yoktu ama ikinci kutj yarısındayım 2 gündür sabah sancıyla uyanıyor sizce mamadan mı aynj zamanda emiyorda ama mamanında 2. kutusundayım şimdiye kadar yapmazmıydı sizce
themommyy Deletedmom_106 haklısın her bebek aynı olmuyor mama konusu çok kafa karıştırıcı seçenek çok deneyerek bulmak zorundasın :)))
Adenburcu55 themommyy gaz olmuş olabilir benim Bebeğimde öyleydi sma cnfrta geçtim gz ypmiyo iki ay onu kullndim şimdi 5aylik optiproyu kullniyrum her bebek bir degilidr doktronuza danismakta fayda var