hilaal0 oo benim bebiş doğduğu gibi kusmaya başladı ve doğduğu gün boğuldu Allahtan hastanede kalıyoruz o gün hemşireler kendine getirdi bebeğimi çok korktuk benim bebeğimde hem anne sütü hem mama ile besleniyor mamayı günde bir kere veriyorum genellikle anne sütü alıyor ama sma hip kullandım faydası yok mama değiştirmenin şuan 3 ay 2 günlük hala kusuyor ama ilk ay ki kadar değil ilk ay ağzından burnundan fışkırtırdı hıçkırırken kusardı gazını çıkarırken her türlü kusuyordu şimdi sadece her emme sonrası kusuyor ve evet hastaneye götürdük reflü denildi hiç bir test yapılmadı devamı gelince tekrar götürdüm reflüyü engelleyen bir gaz damlası verildi hiç bir işe yaramadı idrar tahlili yapıldı belki enfeksiyon varsa kusar diye enfeksiyonda çıkmadı akışına bıraktırdı doktor artık en az 6 en fazla 1 yaşına kadar devam eder dedi