elifbuse06 Kızlar bebeğim 1 buçuk aylık gün içinde daha doğrusu gece daha önemli kaç saatte bir emzirmeliyim gece kendisinin kalkmasını bekliyorum ama 3 saati buluyor bende dayanamayıp 2 saat geçince emziriyorum acıktığını falan nasıl anlamalıyım
usenmedimyaptimbirvelet elifbuse06 ben 2.5-3 aylık oluncaya kadar 2 saate bir emzirirdim gerçi benim bebek uyumazdı bile gazından sabaha kadar gazlanır ve emerdi
Bebegimm1 elifbuse06 kendi uyandıgında besleyin acıktıgında kendisi uyanabilir 1aylıkken doktor bana uykusunu bölme demişti zaten kendisi uyanıyordu hem anne hemde bebek için uyku önemli
Senaybaris elifbuse06 bizim doktorumuz da 1 ay dolduktan sonra artık bebek ne zaman uyanırsa o zaman emecek demişti kendinize eziyet etmeden arayı da çok açmadan devam edin bence ama arrık 2 saatte mi uyanmanıza gerek yok kendi kalkarsa o başka
moonlight__ Gündüz istediği herzaman emzirin.anlayamiyorum diyorsanız 2 saatte bir emzirin.gece 2 buçuk 3 saat ideal canım
Rez elifbuse06 ayından dolayı kendi uyanıyor olmalı, değilse maks 2,5 saat bekleyin derim şekeri düşer vs sizin de sütünüz beklemesin bence
Hakcjrks 40 çıktıktan sonra kendi uyanmasını bekliyorum beslemek için zaten 3,4 saati geçirmiyor uyanıp aranıyor