Kızlar kızım 2.5 yaşında dişlerinde siyahlıklar çoğaldı (diş taşı gibi) diş doktoruna götürdüm demir damlasından olabilir dedi ama ben kullanmadım çok az kullandım yani bir tane jel verdi fayda eder etmez bilemiyorum dedi çevremde kullanan vardı hiç faydası olmadı diyiniz almadım pahalı bir ürün çünkü başına gelen oldu mu