Mervea Allah şifa versin, inşallah atlatmissinizdir. Siz diyet yaptınız mı peki? Ben yaklaşık beş aydır diyetteyim. Hala ara ara reaksiyonlar devam ediyor. Ne zaman geçeceğini çok merak ediyorum. Benim bebise süt, yumurta, tavuk, dana eti, mantar, ıspanak, portakal , mandalina, balık, domates, acı şeyler alerji yapıyor. Bennde aynı diyeti uyguladigim için sütten de bir şey alamıyor. Çok üzülüyorum. Mamayı direkt ağzına koymuyor asla. Ama her gün iki ölçek çorbasına katıyorum en azından ordan vitaminleri alsın diye. Yani yollarsanız yaşını beklerim sonrasında kullanmaya başlarım.