Kızlar bebegim 5 ay 27 günlük 6 ayımıza girmek üzereyiz gecen doktorumuz yavas yavaş ek gıdaya geçebilirsiniz alıştırabilirsiniz dedi hatta ilk yogurt ile başlayın dedi meyvelerden meyve sıkıp verebilirsin dedi ama bnm bebegim hiç birini sevmedi hep övdü bu ek gıdaya geçiş döneminde nasıl bir yol izlediniz en azından belki bana da bir fikir olur 😊🌸