Merhaba 5 aylık olduk artık mama sandalyesine bir kaç gündür 3-5 Dk arası koyuyorum zaten sıkılıyor kendi kalkmak istiyor acaba erken mi henüz , daha oturamıyor zaten çok erken sanırım desteksiz oturması için mama sandalyesinde de yana doğru eğik duruyor ama deneme amaçlı koynaya başladım sizler kaçıncı ayda koydunux mama sandalyesine bebişlerinizi ☺️🫶🏻😂