Masalkizinannesi T-annesi kızım 16 aylık değişiyor emdiği için sık uyanıyor. Ama en az 4-5 kere kesin kalkıyor bazen bu 10 da oluyor 15 de
Pinar9 T-annesi bir veya iki . Sık sık uyanma geri uyuma bizde yok. Ama bizde uyanınca geri uyuması 2 3 saat sürüyor. Ve bu çok daha yorucu bence
BellatrixLestrange T-annesi çok sık kalkıyor bu aralar. Dis olduğunu düşünüyorum yeni hastalık atlattık birde. Diğer düzene girdiği zaman 2 veya 3 kere kalkıp emer uyurdu şimdilerde düzeni çok bozuldu saymıyorum ama 10u buluyordur. Zombi gibi kalkıyorum sabahlari.. 😬