Balliiii Benim bebeğiminde memlekete gittiğimde çıkmaya başladı ben kendi evimde şekerli,paketli gıda vermiyordum ayrıca evde bitkisel deterjan kullanıyorum oraya gidince uyarmama rağmen şekerli ve paketli gıda verildi onda da egzama çıkmaya başlayınca evimize gelince tekrardan düzeldi rafine şekeri bırakın bi deneyin derim kantaron yağı da çok iyi geliyor