Merveyavuz Oğlum şu an tam 14 buçuk aylık. Yürüyor ama dengede bazen sorun yaşıyor. Sorunum şu ki ben ondan daha çok korkuyorum 🤦🏻♀️ yürümeye çalışırken oturarak değil direk arkaya kafa üstü düşüyo. Bu yüzden ödüm kopuyo kafası kenara köşeye gelecek yada sert düşecek bir şey olacak diye. Kendimi bırak gitsin öğrensin diye ikna edemiyorum çok korkuyorum peşinden ayrılamıyorum. Bi yandanda artık gitsin tamamen evin içinde kendi kendine dolaşsın benden biraz kopsun istiyorum. Napcam bu korkumu nasıl aşıcam böyle bi durum yaşayan varmı bana nasıl önerilerde bulunursunuz hanımlar 🙁
Swtlna Benim oğlumda öyle kafasının üzerine düşüyor, çok tehlikeli geliyor bana da, umarım öneri olur da ben de faydalanırım:)
Swtlna Oğlum hiç emeklemediği için mı böyle düşüyor acaba diyordum bebeğiniz emekledi mi? Düşmeyi bilmiyor bizim kuzucuklar
Merveyavuz Swtlna Hayır hiç emeklemedi 🙄 galiba bulduk sorunu. Emeklesin diye ben yüzüstü koyardım ağlardı sinirlenip geri sırtüstü dönerdi. Yani emeklemeyi bırakın emeklemeye çabası bile olmadı 😁
Morkekik Swtlna Merveyavuz Buna benzer birşeyi bende okumuştum. Bi fizyoterapistle görüşebilirsiniz bence.
Merveyavuz Morkekik Hemşiremize danıştım ben 18 aya kadar bebeklerin yürümemesi normal karşılanır biraz daha bekle demişti.
Swtlna 11 aylık, tam olarak yürümüyor zaten ellerimizi yeni yeni bırakmaya başladı 6-7 adım atıyor sonra ya koltuğa ya da aileden birine gidiyor ama düşerse yandık işte
Merveyavuz Swtlna Aynı durumdayız işte 1 buçuk aydır falan baya gidiyor oğlum ama sendelediği zaman ödüm kopuyor işte kafa üstü gidiyor çünkü 🤦🏻♀️
1alpercocuk Merveyavuz koruyucu yelekler var onlardan alın. Kafa koruyucu ve sırt böyle kanat şeklinde filan olanları var bu amaç için tasarlanmış