papatya0909 Dinlensem dahii gecmiyor dogum yapalı 2sene oldu bu ayak agrıları kaldı varmı yasayan belimdede bazen olyor ama ayak hergun agrıyor uykudan kalkınca bile Spinal sez. Olmustum bu arada
_Prens_annesi_ papatya0909 geçmiş olsun öncelikle Bnmde özellikle geceleri çok agrıyordu Dahiliyeye gittim damardan demir ilacı veriyolar biraz daha iyi oluyor
_Prens_annesi_ papatya0909 vala kesinlikle gidin ben varya bu kadar ağrıya rağmen nasıl gitmediğime şaşiriyorm
alikeremannesiiii Ay bendede var doğum yapalı üç ay oldu huzursuz bacak sendromu gibi napmam gerekiyo normal mi acaba