Canım benim aklıma iki şey geliyor birincisi anne sütü alıyorsa senin yediğin baharatlı ya da ekşi bir şeyin tadı süte geçmiştir
İkincisi de başımdan geçeni anlatacağım ama inşallah senin bebiş öyle değildir, normal doğum yaptım hastanedeyiz daha ilk gece bebeğim sabah kadar ağzında bir şey varmış gibi yaptı ekstra öğürme geliyordu. Sabah oldu hemşireye söyledim kanında enfeksiyon çıktı